24.02.2013

Food Blogger Fest II


Na wstępie chciałabym powiedzieć, że wkurzył mnie fakt, że Food Blogger Fest i Wrocławskie Pogaduchy Blogerów zbiegły się w tym samym czasie. I było mi strasznie przykro, że mogłam uczestniczyć w tylko jednej z tych imprez. Ale koniec z narzekaniem! :)
Zdecydowałam się wybrać na konferencję blogerów kulinarnych i przyznam , że bawiłam się świetnie. Miałam przyjemność poznać osoby, których blogi czytam od lat - Klaudynę z Ziołowego Zakątka oraz Michała z Kotlet.tv oraz spotkać się po paromiesięcznej przerwie z mieszkającą na obczyźnie Eweliną z Around the kitchen table.
Mimo, że na konferencję dotarłam mocno spóźniona (w mieszkaniu wysiadły mi korki i przez ponad godzinę głowiłam się jak to naprawić) miałam możliwość uczestniczyć w spotkaniu z Markiem Kalbarczykiem i Piotrem Adamczewskim, czyli autorami książki kulinarnej dla osób niewidomych pt. "Smak na koniuszkach palców" oraz dowiedzieć się o tajnikach wyrobu przepysznej czekolady od chłopaków z Manufaktury Czekolady. Niesamowicie, niezwykle inspirujący ludzie sprawili, że siedziałam jak zahipnotyzowana pragnąc wsiąknąć w każde słowo dotyczące ich pasji. To piękne gdy ktoś porzuca to co znane i wyrusza w niebezpieczną podróż by spełnić swoje marzenia. 
Nigdy nie zastanawiałam się nad tym ile wysiłku wymaga przyrządzenie najprostszych potraw przez osoby niewidome (bo jak na przykład oddzielić białko od żółtka?). To zadziwiające, że żyjąc w dzisiejszym świecie tak niewiele mówi się o problemach osób niepełnosprawnych. A przecież tak niewiele potrzeba by obudzić w ludziach ich pokłady wrażliwości.   Spotkanie poprowadzone było z dużą lekkością oraz humorem lecz jednocześnie sprawiło, że zaczęłam dostrzegać jak niezwykle problematyczne może być, życie osób dotkniętych ułomnościami.


Po konferencji wybraliśmy się do modnej warszawskiej knajpy Solec 44. I zaczęło się! Gadaliśmy, smakowaliśmy, fotografowaliśmy, czyli robiliśmy to do czego stworzeni są blogerzy kulinarni. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny!
Jeżeli jesteś użytkownikiem anonimowym,a chciałbyś zadać mi jakieś pytanie, to wymyśl sobie proszę jakiś pseudonim - będzie łatwiej mi odpisać.

wibiya widget